מקומות בילוי ברחובות

מקומות בילוי ברחובות שקולעים לקשת טעמים רחבה

רחובות היא עיר ותיקה, שהתפתחה בעשורים האחרונים בצעדי ענק ויש בה תמהיל אוכלוסייה של תושבים ותיקים לצד משפחות צעירות וסטודנטים – חלקם תושבי העיר וחלקם מגיעים מחוצה לה.

צמיחתה של העיר הביאה להתפתחות מוקדי בילוי ותרבות וכיום יש בה היצע מכובד של אטרקציות שונות וניתן למצוא בה מבחר סדנאות, סיורי אוכל וסיורי נושא, מוזאונים, מרכזי מבקרים, מרכזי ספורט, מתחם חוויית מציאות מדומה, משחקיות, אולם באולינג, חדרי בריחה, ועוד.

עם זאת לפעמים, כשמחפשים בילוי פשוט, במקום בו אפשר לשבת בחבורה, ליהנות מאוכל טוב מצד אחד ומבר משקאות עשיר מצד שני, לקשקש ולצחוק – לא תמיד פשוט למצוא מקום שקולע לטעמם של כל המשתתפים בבילוי.

אפשר למצוא בארים ברחובות בהם הדגש הוא על אלכוהול אך הם פחות מתאימים למי שרעב לארוחה טובה ומלאה וישנם גם ברים ברחובות המציעים בימת קריוקי, או מסעדות בורגר, פיצריות ועוד, המציעות תפריט נישתי מאד.

אך כאשר מחפשים שילוב בין חוויה קולינרית מושקעת לבין פאב, או בין אפשרות הסבה אל שולחן לבין ישיבה על הבר, תוך הנאה ממוסיקה ומאווירה שמחה ועליזה – מגלים שהאפשרויות מצטמצמות.

"CEZAR" הוא מקום כזה בדיוק ומוכר כאחד ממספר קטן של מקומות מומלצים ברחובות. זוהי מסעדה משולבת בבר, המתאימה לבילוי משפחתי באותה מידה בה היא מתאימה לצעירים המחפשים פאבים ברחובות ומעוניינים בבירה טובה או ביין משובח לצד מנות נלוות מיוחדות.

CEZAR – מסעדת בוטיק לבילוי מפנק ושמח

הקמנו את "סזאר" בארץ בשנת 2006 אך למעשה, שורשיה מסתעפים על פני היסטוריה של שלושה דורות והיא נוסדה לראשונה בתוניסיה על ידי סב המשפחה, כבית קפה שהיה מקום מפגש בו כל אורח הרגיש כבן בית.

כיום, אנו פועלים כמסעדת בוטיק הממוקמת בפארק המדע ברחובות ושומרים על רוח המקום כפי שחזה וטיפח אותו סזאר, סב המשפחה, על שמו היא נקראת.

אנו מייצרים חווית אירוח המענגת את כל החושים:

  • חגיגת טעמים וריחות מעוררי תאבון, אוכל משובח ותפריט מגוון שכל אורח ימצא בו מנות לטעמו ולהעדפותיו.
  • סידורי הסבה נוחים המאפשרים התקבצות אינטימית של קבוצת חברים או בני משפחה, כמו גם התכנסות של קבוצה גדולה יותר הנפגשת לחגוג אירוע.
  • אווירה נינוחה וחמימה שמושגת בעזרת מוסיקה טובה ובאמצעות עיצוב העושה שימוש בהרבה עץ, בחלוקה לאזורים שונים בתוך חלל המסעדה, בדלפק בר גדול מעץ מיושן ובהקפדה על רמת ניקיון ותחזוקה גבוהה של המקום.
  • שירות אישי ואדיב מכל הלב המוגש באהבה בידי צוות מקצועי ומיומן.

אנו עושים שימוש במוצרי גלם איכותיים וטריים, שאת חלקם אנו מכינים בעצמנו ואת חלקם אנו קונים בשוק המקומי ומציעים מבחר משובח של משקאות ויינות.

תוכלו לבחור מבין שלל מנות בשריות או צמחוניות וליהנות מבשרים, דגים, פסטות בהכנה ביתית, סלטים, גבינות ועוד.

להזמנת שולחן ולמענה על כל שאלה, אתם מוזמנים ליצור קשר:

בטלפון  08-9465444  |  בטופס הפנייה בעמוד "צור קשר" באתר

או, לבוא לפגוש אותנו ברחוב פקריס 3 (פארק המדע) ברחובות, בימי שני עד שבת, בין השעות 12:00-23:00

לוגו סזאר

חוויה טעימה ומחממת

למישהו שאתם אוהבים