מקום לפגישה ברחובות

מקום לפגישה ברחובות – פגישות במסעדה

אם גם אתם מחפשים מקום לפגישה ברחובות במסעדה כדאי לכם להזמין מקום במסעדה שלנו, מסעדת סזאר ביסטרו שבפארק המדע ברחובות, המציעה מרחב מושלם, נעים וטעים לפגישות מכל סוג.

מסעדה לפגישות עסקיות 

המסעדה שלנו מעניקה מרחב נטרלי לפגישה, שלא מתקיימת בבית העסק או המשרד של אחד הצדדים. תוכלו לנהל אצלנו את פגישת העבודה בהפסקת צהרים ואווירה מרעננת ולשלב בה ארוחה.

אנו מציעים ארוחות עסקיות מגוונות, טעימות במיוחד ומשתלמות, המבוסות על מטבח ים תיכוני בהשראה איטלקית. בתפריט תמצאו שפע של מנות בשר, דגים ועוף טעימות ומיוחדות.

המסעדה שממוקמת בפארק המדע ברחובות בקרבת משרדי חברות ההייטק ולמכון וייצמן, מספקת מענה מעולה לפגישה עסקית עם אנשים מחו"ל, היכולים ליהנות מארוחה משובחת שמבוססת על מטבח מקומי, וכך להכיר מנות ישראליות שונות, לרבות הכרות עם בירות ויינות בוטיק מקומיים. כל זאת לצד שירות מקצועי, אדיב, יעיל ומהיר.

האווירה אצלנו הינה נעימה, שלווה ומעוצבת הכוללת גם חדר פרטי מפואר ושקט במיוחד המכיל עד עשרים וחמישה איש, שמתאים לפגישות עסקיות וכמובן אירועים מגוונים וגיבוש עם עובדי החברה. 

מסעדה לפגישות רומנטיות ודייטים

בסזאר תמצאו עיצוב רומנטי אירופי מושלם לפגישה בשניים, ומרחב שקט, מרווח ונעים. בנוסף, במסעדה תיהנו משירות נעים ואישי לצד מנות משובחות, קלילות ומצוינות לארוחה רומנטית, קלילה, אליהן יכול להתלוות יין טוב או קוקטייל משובח. למשל תוכלו להזמין ארוחה המורכבת ממנות שונות כמו ניוקי כמהין, סלט קיסר, שיפוד של פטריות יער, פילה דג ועוד.

מסעדה לפגישת חברים

אתם מוזמנים גם לארוחת צהרים קלה בכדי לבלות ביחד זמן איכות ולהשלים פערים. או לחלופין לארוחת ערב מפנקת עם הרבה אלכוהול ואוכל טוב. 

אתם מחפשים מקום לקבוצות יותר גדולות? למשל פגישות מחזור או ערבי כיף וגיבוש?

גם עבור סוג זה של פגישות תזכו במענה מושלם במסעדת סזאר, עם ארוחות צהרים קלילות ולטעימות, או ארוחות ערב מלאות ועשירות עם בר משקאות איכותי ומגוון, וכן חדר פרטי בו ניתן לקיים אירועים של עד עשרים וחמישה איש. לחילופין, לאירוע יותר גדול כמו אירוע חברה ניתן לשכור את כל המסעדה עם מקום לעד מאה ושלושים איש ותפריט שיותאם במיוחד עבור האירוע שלכם.

להזמנת מקום לפגישה במסעדה ברחובות

להזמנת מקום לפגישה במסעדה ברחובות, ולקבלת עוד מידע בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם מסעדת סזאר שבפארק המדע בטלפון 08-9465444.

לוגו סזאר

חוויה טעימה ומחממת

למישהו שאתם אוהבים