מסעדות שף בשפלה

מסעדות טובות בשפלה

אזור השפלה פחות מוכר כאזור בילוי בהשוואה לערים גדולות באזור המרכז, אך ההתפתחות העירונית המואצת שחלה בו בעשורים האחרונים לצד אפשרויות ההתיישבות הכפרית בפרברי הערים הפכו אותו למוקד משיכה למשפרי דיור ולמשפחות צעירות.

בנוסף לכך, יש בו אוכלוסיית חוקרים, מרצים וסטודנטים העובדים ולומדים במכון ויצמן למדע ובפקולטה לחקלאות ברחובות וגם תושבים ותיקים ובני הגיל השלישי.

האוכלוסייה המגוונת והצומחת יצרה ביקוש לאפשרויות בילוי מקומיות, שאינן מצריכות נסיעה לאזורים מרוחקים יותר – דבר שהביא לפריחה של תרבות מקומית, של אטרקציות ואפשרויות בילוי העשויות להפתיע במגוון העשיר שלהן ובתחומי העניין שהן עוסקות בהם.

כל אלה, לצד זה, שהאזור נמצא בדרכם של כל הנוסעים דרומה לטיול או לחופשה, מאפשרים כיום למצוא לא מעט  מסעדות בשפלה, וחיפוש אינטרנטי קצר כגון "מסעדה שפלה", יעלה רשימה מכובדת לכל מי שמחפש מסעדות שף בשפלה, מסעדה כפרית בשפלה, או ארוחת בוקר מומלצת בשפלה.

מסעדת CEZAR ברחובות היא אחת הפנינים שכדאי להכיר ולבקר בה בדרך לטיול הבא שמתכננים במדבר.

לכל מי שהעדפותיו הקולינריות הן מעבר לפיצה, המבורגר, או תפריט של מסעדת דרכים, נכונה הפתעה נעימה: זוהי אחת מבנות הנבחרת של מסעדות באזור השפלה, אשר מציעה תפריט עשיר, העשוי ביד נדיבה ואוהבת ומוגש עם שירות מחויך ואדיב. העיצוב הקז'ואלי, הביתי והנעים שבה לצד מנות מיוחדות ומושקעות, הופכים אותה לבחירה בטוחה ויש בה גם ארוחות עסקיות וגם מנות לילדים.

CEZAR – מסעדת בוטיק לבילוי מפנק ושמח

פתחנו את "סזאר" בפארק המדע ברחובות בשנת 2006 אך לא רבים יודעים, שיש לה היסטוריה אשר נמשכת כבר שלושה דורות.

בגלגולה המקורי, המסעדה היתה בעצם בית קפה, שנוסד בתוניסיה על ידי סב המשפחה, מתוך רצון ליצור נקודת מפגש לקרובים ורחוקים, בה כל לקוח ירגיש שהוא יושב בין חברים, יוכל לקחת חלק בשיחה קולחת, לצחוק, לסעוד באוכל ובמשקה ולזכות בשירות אישי ולבבי.

כממשיכי דרכו, אנו פועלים כיום כמסעדת בוטיק ומקפידים לשמר את המסורת שהנחיל לנו סזאר – סב המשפחה, על שמו היא נקראת. חשוב לנו לספק חווית אירוח אישית ונעימה לכל אורח ולתת מענה לטעמים והעדפות של ילדים ושל מבוגרים כאחד, כך שלכל סועד תימצא מנה שתערב לחכו.

לכן, מזה שנים שאנו מתמחים בחוויית סעודה הפונה אל כל החושים:

  • אנו מציעים תפריט מגוון ועשיר בטעם ובריח לצד מבחר משקאות.
  • חלל המסעדה מתוכנן ומעוצב מתוך מחשבה על יצירת אווירה נינוחה וידידותית, המאפשרת ישיבה נוחה, מפלט ממזג אוויר חם או קר, והנאה ממוסיקה טובה.
  • ניתן למצוא אצלנו מנות המתאימות לטווחי תקציב שונים.
  • ועל כל אלה מנצח צוות מסור של שחקני נשמה, המעניקים שירות אדיב ונעים.

כל המנות שלנו מורכבות ממוצרי גלם טריים ואיכותיים, שחלק גדול מהם מיוצר במקום (למשל, הפסטה הביתית שלנו ובשר שאנו מיישנים בעצמנו) וחלק מהם נבחר בקפידה ונקנה מדי יום בשוק המקומי.

תוכלו למצוא אצלנו מנות בשריות עסיסיות, דגים טריים, סלטים, גבינות משובחות, פסטות ועוד.

להגעה למקום חפשו בווייז את סזאר. אנו יושבים ברחוב חיים פקריס 3 ברחובות.

המסעדה פתוחה בימי שני עד שבת, בין השעות 12:00-23:00

מוזמנים גם ליצור קשר:

בטלפון  08-9465444  |  בטופס הפנייה בעמוד "צור קשר" באתר

לוגו סזאר

חוויה טעימה ומחממת

למישהו שאתם אוהבים