מסעדות מתאימות לילדים

מסעדות עם ילדים – הרפתקה קולינרית לכל המשפחה

לצאת למסעדה עם הילדים, בין אם לאירוע חגיגי ובין אם פשוט לארוחה טובה, יכולה להיות חוויה טובה ומפנקת לכל המשפחה. כל אחד יכול להזמין את מה שהוא אוהב מתוך תפריט רחב ומגוון של מאכלים. בנוסף, אף אחד לא צריך להכין את האוכל, לערוך את השולחן או לשטוף את הכלים בסוף הארוחה. 

אז למה בכל זאת אנשים מהססים לצאת למסעדה עם הקטנים? הסיבה המרכזית היא שכל הורה יודע שביקור במסעדה עם ילדים יכול גם להסתיים ברוטב ספגטי על החולצה החדשה, בכי, עצבים ובתקתוק הארוחה לפני שכולם נרדמים על השולחן.

למרבה המזל, עם קצת תכנון ומחקר אפשר להפוך את החוויה להרבה יותר נעימה וידידותית לילדים, מבלי להתפשר על ההנאה של המבוגרים. אז כדי שתוכלו לצאת לבילוי משפחתי בנחת, הנה הטיפים המובילים של מסעדת סזאר, לבילוי מוצלח במסעדה עם הילדים.


טיפים לבילוי מוצלח – בחירת מסעדות עם ילדים

  1. בחירת המסעדה – מסעדות רבות מציעות ללקוחות שלהן הרבה יותר מאוכל. הן מייצרות עבורם חוויה מרגע הכניסה למסעדה ועד לרגע העזיבה, שתלויה בגורמים רבים כמו תאורה, מוזיקה, שירות, עיצוב ועוד, והיא מה שגורמת ללקוחות לרצות לחזור שוב ושוב.

בארץ ובמיוחד באזור המרכז יש לא מעט מסעדות מתאימות לילדים, כמו מסעדת סזאר, שלקוחות בחשבון גם את החוויה והצרכים של הלקוחות הקטנטנים שלהם, החל מכיסאות ילדים נוחים ונקיים וכלה בפעילות ידידותית לילדים כגון דפי צביעה, עפרונות צבעוניים ופאזלים כדי לבדר אותם. גם אם המסעדה אינה מציעה את הפעילויות הללו, מסעדה לילדים תאפשר להביא מהבית משחקים, ספרים ופאזלים כדי שההורים יוכלו להעסיק אותם באופן עצמאי.

  1. לעיתים החלק המאתגר ביותר בביקור במסעדה עם הילדים הוא ההמתנה לאוכל. הילדים כבר רעבים, ההתרגשות הופכת לחוסר סבלנות וקשה להם לשבת בשקט ולחכות. כל חברי צוות השירות במסעדת סזאר מבינים את המורכבות ומקדישים תשומת לב לפרטים הקטנים כמו הגשת מים ושתייה לשולחן, הוצאת המנות לילדים כמה שיותר מהר והיעזרות בסבלנות רבה לילדים ולהורים, כך שהביקור במסעדה הופך להרבה יותר נעים.

כדי להימנע מהקושי ככל הניתן, מומלץ לא להגיע למסעדה כשהילדים ממש רעבים. אם יש חשש שהילדים יאבדו סבלנות בזמן ההמתנה לאוכל, אפשר לתת להם חטיף קטן לפני שמגיעים למסעדה או להזמין מנה קטנה שאינה דורשת הכנה מיוחדת כמו מנת לחם או נשנושים שאפשר להוציא במהירות לשולחן.

  1. טיפ חשוב נוסף הוא לתכנן את הביקור במסעדה בזמנים פחות עמוסים וכך למנוע זמני המתנה ארוכים לאוכל. על ידי הזמנת מקום מראש אפשר להבטיח שהצוות במסעדה יהיה מוכן לקראתכם ולמנוע המתנה ארוכה לשולחן פנוי. זה נכון על אחת כמה וכמה אם אתם מתכננים ביקור בזמנים עמוסים למשל מסעדה שישי בערב עם ילדים.

 

מסעדה עם ילדים – להנות מכל העולמות

על אף כל האמור לעיל, מסעדות לילדים לא צריכות להעניק 'חוויית ג'ימבורי'. ילדים שרגילים לאכול בחוץ, יכולים להנות מאכילה במסעדה שכל מבוגר היה שמח לאכול בה. כל עוד השירות ידידותי ומהיר והתפריט מגוון ומציע מנות שמתאימות לילדים ומבוגרים כאחד, אין סיבה לא להנות יחד גם במסעדה איכותית עם מנות גורמה כמו מסעדת 'סזאר'. 

גם מסעדות יוקרה מציעות בימינו תפריטי ילדים הכוללים גרסאות קטנות יותר של המנות המיוחדות שלהן, מה שמבטיח שגם מבוגרים וגם ילדים יוכלו להנות מקולינריה איכותית. בנוסף, הן מציעות מנות שגם ילדים בררנים ייהנו מהן כמו שניצל, המבורגר או פסטה.

הורים רבים נמנעים ללכת למסעדות עם הילדים כי הם מודאגים מכך, שהאוכל במסעדה אינו מספיק בריא. זה נכון שיש מקומות, בעיקר כשמדברים על מסעדות מזון מהיר, שבהם אין הרבה בחירות בריאות, אבל במסעדות איכותיות ברמה גבוהה המצב שונה. 

הרבה מסעדות לילדים במרכז למשל, מציעות מנות בריאות וטעימות מהם ילדים יכולים לבחור. חזה עוף, סלטים או דגים יכולים להיות מנות מצוינות לבחירה לילדים שמוכנים לנסות אוכל בריא וטעים במסעדה.


מצד שני, לפעמים שפע האפשרויות מקשה על הילדים להחליט מה באמת בא להם או שפתאום המנה של אחותם נראית להם הרבה יותר טעימה משלהם. לכן, במקום להזמין מנות נפרדות לכל אחד מבני המשפחה, אפשר להזמין מבחר מנות קטנות או מנות שניתן לחלוק וכך, כולם יכולים להנות ממגוון טעמים תוך טיפוח חוויה משותפת במהלך הארוחה.

ניתן גם לבקש שינויים או לבצע החלפות כדי להפוך את המנות לידידותיות יותר לילדים. שפים מוכנים לעתים קרובות להתאים מנות לפי להעדפות תזונתיות או לבצע התאמות המגיעות עד לרמות התבלינים והחריפות, מה שמבטיח שאפילו הסועדים הצעירים ביותר יוכלו ליהנות מארוחה טעימה על פי העדפותיהם.

ולסיום, לא לשכוח את הקינוח. נכון שזאת לא תמיד הבחירה הבריאה ביותר, אבל לאכול קינוח במסעדה משאיר טעם מתוק בגוף ובלב. במסעדת סזאר, תוכלו למצוא פינוקים מתוקים ומענגים שיהוו את הסיום המתוק לבילוי גם לילדים ולמבוגרים כאחד. מקינוחי שוקולד דקדנטיים ועד גלידות בהכנה ביתית, תפריט הקינוחים יכול להיות גולת הכותרת של כל החוויה.


לסיכום, ארוחה בחוץ עם ילדים לא חייבת להיות חוויה מרתיעה. על ידי כמה הכנות פשוטות ובחירת מסעדה המתאימה לילדים, ניתן ליהנות מהרפתקה קולינרית מהנה ובלתי נשכחת מבלי להתפשר על איכות האוכל. פעילויות לילדים, תפריטים מגוונים והזמנה מוקדמת יכולים לעזור להפוך את החוויה למהנה הן להורים והן לילדים. 

אם אתם מחפשים מסעדה מומלצת עם ילדים במרכז, יש לנו את המקום המושלם בשבילכם. מסעדת סזאר ברחובות, היא מסעדת ביסטרו איכותית בה תוכלו להנות מתפריט מגוון וטעים שמתאים לכל בני המשפחה. זו מסעדה משפחתית שהוקמה מתוך מורשת לאהבת אוכל ואהבת אדם. סבא סזאר, שעל שמו קרויה המסעדה, ניהל את בית הקפה "הקפה של החברים" בתוניסיה בו קיבל בברכה את הלקוחות כאילו היו חלק מהמשפחה.

במסעדה, המבוגרים יוכלו להנות ממנות בשר, דגים ופירות ים מהמטבח האיטלקי והישראלי והילדים יוכלו להנות ממנות ילדים כמו שניצל, המבורגר או פסטה בדיוק כמו שהם אוהבים.


אנחנו ממשיכים את הדרך שלו במסעדת סזאר ברחובות, בה אנחנו נהנים לארח אנשים ומשפחות ולספק להם חוויה קולינרית טעימה ומיוחדת, כאילו היו בני בית. אנחנו מזמינים אתכם להציץ בתפריטים שלנו לפני הביקור ולהגיע אלינו בקרוב כדי להנות ממבחר מנות גורמה באווירה נעימה ושירות יעיל וידידותי. מוזמנים ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 08-9465444.

לוגו סזאר
לוגו סזאר

חוויה טעימה ומחממת

למישהו שאתם אוהבים