מסעדות מומלצות בשפלה

מסעדות מומלצות בשפלה – מסעדות טובות ברחובות והסביבה

מחפשים מסעדות מומלצות בשפלה? מבקשים למצוא מסעדות טובות ברחובות לערב רומנטי או לאירוע פרטי? נעים להכיר! אנו מסעדת סזאר שבפארק המדע ברחובות, המציעה ללקוחותיה אוכל

ישראלי בהשראה איטלקית שמוכן בקפידה, מתוך הרבה כבוד למעמד ואהבה לאירוח.

מה שהופך מסעדות למומלצות 

מסעדות באזור רחובות והסביבה יש לא מעט. ואולם, מסעדות מומלצות באזור רחובות והסביבה זה כבר סיפור אחר.. 

הגדרה זו של מסעדה מומלצת נשענת על מספר פרמטרים. קודם מסעדות מומלצות ברחובות נדרשות להיות עם מטבח מקצועי המפיק מגוון עשיר של מנות מחומרי גלם טריים ואיכותיים. בנוסף הן נדרשות להיות מסעדות מעוצבות בטוב טעם, שנוח ונעים לשבת בהן, וכן הן נדרשות להציג שירות מעולה לכל לקוח באופן מקצועי ואדיב.

אז אם אתם מחפשים מסעדה מומלצת ברחובות שעונה באופן שלם לכל הפרמטרים, כדאי לכן לבקר אצלנו במסעדת סזאר שבפארק המדע.

מסעדה מומלצת ברחובות

מסעדת הביסטרו סזאר, אליה מגיעים עובדי ותושבי הסביבה, מנוהלת משנת 2006 על ידי ניסו כהן ואיתי פלח יוגב, ונחשבת בעיני רבים למסעדה מומלצת בגין שורה של סיבות. בתור התחלה היא הוקמה מתוך אהבה לאוכל טוב, מתוך רצון לבנות מקום אירוח ובילוי מהנה ומפנק. שאיפות אלו באות לכדי ביטוי בניהול מקצועי של המסעדה על כל רבדיה, עם אוכל טרי ומשובח שופע במנות של דגים ובשרים טריים, וכן בצוות מיומן, מסור ואדיב, בעל תודעת שירות מפותחת.

המסעדה מעוצבת בסגנון אירופאי רומנטי ומשקיפה מקומתה השנייה על הנוף של פארק המדע. כמו כן במסעדה יש חדר פרטי עם עיצוב מרשים ומפואר לעד עשרים וחמישה איש, המתאים לכל סוג של אירוע מימי הולדת ועד לאירוע עסקי. בנוסף ניתן להזמין את כל המסעדה לאירוע בסדר גודל של עד מאה שלושים סועדים עבור מחירים משתלמים במיוחד.

מסעדה שבה כל לקוח הוא חבר 

אהבת האירוח קיימת במשפחתו של ניסו כבר דורות והיא גם ניכרת בשם המקום,על שם סבו של ניסו, סזאר כהן, שהיה בעלי בית קפה ביסטרו אגדי בתוניסיה שכונה café des ami שפירושו בית קפה של החברים. ככזה בית הקפה שם דגש על אירוח מושלם ולכל לקוח התייחסו כחבר. 

כך גם במסעדת סזאר של ימינו ברחובות, בה כל לקוח מקבל יחס אישי, חם ומכבד, עם אירוח מתחשב, אדיב ונדיב. אנו שמים דגש על היחס וזה ניכר כבר בכניסה למסעדה כשתמיד יהיה מי שידאג למצוא לכם ישר מקום לשבת, ועם אירוח ששם לב לכל פרט. 

כמו כן, אנו משתדלים לשמור על קשר עם לקוחותינו באמצעות מועדון חברים שמקנה הטבה למצטרפים, צבירת נק׳, הטבות בימי הולדת וימי נישואים וכן ערבי קונספט מיוחדים מדי פעם.

יכולות אלו נשענות על צוות מטבח ומסעדה מסור, העובד באווירה ביתית ונעימה, עם הרבה רצון להעניק לכל מבקר חוויה קולינרית לא פחות ממושלמת, מהטיפול באוכל ועד אופן הגשתו.

חומרי גלם באיכות גבוהה ביותר

סיבה מרכזית נוספת שבגינה מסעדת סזאר הפכה לשם דבר, נובעת מאיכות חומרי הגלם בהם עושים שימוש. מידי בוקר מגיעה למסעדה סחורה חדשה טרייה שמקורה בספקים מובילים בשוק, עם עופות, דגים ובשרים, גבינות, ירקות ופירות שאיכותם נבדקת בקפידה. כמו כן חומרי הגלם מטופלים באופן מקצועי על ידי צוות המטבח, בין אם בניקוי הדגים, יישון בשרים, הכנת ציר או מרקים, ועוד. 

זאת כאמור לצד יחס אישי לכל לקוח, הסברים מפורטים על התפריט, שירות יעיל ומהיר. כך מתקבלת מסעדה המעניקה חווית אירוח מהנה ואיכותית במיוחד.

מטבח ביסטרו ישראלי בהשראה איטלקית 

מסעדת הביסטרו סזאר מציע מטבח ישראלי ים תיכוני בהשראה איטלקית, עם זיקה חזקה לתוצרת מקומית איכותית וטרייה, הניכרת גם בבירות ויינות בוטיק מקומיים. המסעדה מתמחה במנות דגים ובשר, ביניהם בולטת מנת הדגל של שינצל עגל וינאי פריך ודק. מעבר לכך תפריט המסעדה מציע שפע של מנות מגוונות וטעימות המוכנות במקום, לרבות מנות ראשונות מיוחדות כמו ניוקי כמהין או שרימפס בחמאת עגבניות שרופות. זאת לצד מנות עיקריות משובחות הכוללות למשל סטייקים עסיסיים, המבורגר בייקון טלה, מגוון של פסטות מעולות ועוד

להזמנת מקום במסעדה מומלצת ברחובות

להזמנת מקום במסעדה מומלצת ברחובות ולקבלת עוד מידע בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם מסעדת סזאר שבפארק המדע בטלפון 08-9465444.

לוגו סזאר

חוויה טעימה ומחממת

למישהו שאתם אוהבים