מסעדה עם אווירה נעימה

מסעדות עם אווירה – איך עושים את זה נכון? 

עולם המסעדנות צובר תאוצה משנה לשנה. אם בעבר אנשים היו מגיעים רק בשביל האוכל, הרי שכיום המצב קצת שונה. כלומר, אין ספק כי האוכל הוא אחת הסיבות העיקריות להגעתם של אנשים למסעדה, אך העניין לא טמון רק בו. תחשבו על כך. אתם מגיעים למסעדה עם אוכל נהדר אך העיצוב והאווירה בה לא לטעמכם והשירות לוקה בחסר – האם תחזרו אליה בשנית? כנראה שהתשובה היא לא. כלומר, מסעדה צריכה לענות מגוון רחב של צרכים. אז, מה הופך את המסעדה למקום אליו רוצים לחזור? התשובות במאמר זה. 

 

טיפים למסעדה מנצחת 

הזמנתם מקום למועד מיוחד, התלבשתם יפה, נסעתם והגעתם למסעדה. כדי שהחוויה תהיה יוצאת מן הכלל חשוב שיתקיימו מספר תנאים: 

  1. מנות באיכות גבוהה – סטנדרטים גבוהים של מנות צריכים להיות נקודת המוצא של כל מסעדה. חשוב לומר כי מוניטין חיובי ימשוך לקוחות חדשים ויחזיר לקוחות קיימים לביקורים חוזרים. כלומר, למסעדה מצוינת חייב להיות מטבח מעולה. לכן, חומרי הגלם המשמשים להכנת המנות חייבים להיות טריים ואיכותיים. מעבר לטעם ולחומרי הגלם, המנה צריכה להיראות יפה ואטרקטיבית מהסיבה הפשוטה שאנשים אוכלים עם העיניים ועל הדרך רוצים לצלם תמונה חדשה לרשתות החברתיות. 
  2. שירות – מלבד אוכל ברמה גבוהה, כל מי שמבקר במסעדה רוצה ליהנות משירות מעולה. צוות מסור וידידותי יהפוך את החוויה של הלקוח לחיובית. המלצרים צריכים להכיר היטב את התפריט כדי לענות על כל שאלה שעולה בעת ביצוע ההזמנה. בנוסף, יש להקפיד על לוחות הזמנים בהגשת המנות. 
  3. ניקיון – ניקיון הוא דבר בסיסי בכל מסעדה ממספר היבטים. ראשית, ההיבט הבריאותי. הכנת המזון חייבת להיעשות במקום נקי והגייני, זאת כדי שהאוכל המוגש לשולחן יעמוד בתנאים התברואתיים. שנית, ההיבט האסתטי. מעבר למנות ולשירות במסעדה, כל לקוח מסתכל גם על המראה של המסעדה ועל מידת הניקיון שבה; כוס או צלחת מלוכלכים, רצפה עם כתמים או שירותים לא נקיים יכולים לגרום לכך שהלקוח לא ישוב עוד למסעדה. 
  4. מסעדה עם אווירה – כאשר לקוח נכנס למסעדה, כמו בכל מקום אירוח אחר, הוא מרגיש קשת רחבה של רגשות. מקומות משקיעים סכומים לא מבוטלים ביצירת מסעדה עם אווירה מיוחדת שמייצגת את האופי של המסעדה. החל מהתאורה, העיצוב הכללי, מוזיקת רקע, סגנון הריהוט, נוחות הישיבה והמרווח בין השולחנות. מסעדה עם אווירה נעימה תשפיע על החוויה של הלקוחות שיגיעו למסעדה, כך שייתכן שיבחרו לחזור אליה פעמים נוספות ואף להמליץ לחבריהם. 
  5. מחיר – האורחים במסעדה משלמים על החוויה הכוללת, האווירה וכמובן איכות האוכל והשירות. לכן, חשוב לשמור על איזון של עלות לעומת תועלת. כלומר, הלקוחות מצפים שהמחיר יתאים למה שהם מקבלים. 
 

 

CEZAR – בר מסעדה עם מוזיקה 

אם אתם מחפשים מסעדה – בר שעונה על כל הדרישות, סזאר הוא המקום המתאים עבורכם. 

"סזאר" היא עסק משפחתי ותיק, מסעדת בוטיק ברחובות הפועלת מאז שנת 2006. אנו מנוסים ביצירת חוויית האירוח המושלמת עבור הלקוחות שלנו. חלל המסעדה בעל אופי חמים וביתי, מחופה רצפת עץ. העיצוב מושקע ויוצר אווירה נינוחה ועוטפת. אם אתם רוצים אווירה עם קצב אחר, תוכלו לשבת על כסאות מרופדים באזור הבר. אם תרצו אווירה קצת יותר רגועה, תוכלו להזמין מקום בשולחנות באזורים שונים במסעדה. אנו מקפידים על שימוש במוצרי גלם טריים ואיכותיים, מציעים תפריט מגוון שנותן מענה לחובבי בשר ולצמחוניים כאחד. המטבח שלנו הוא ישראלי ים תיכוני בהשראה איטלקית כך שתוכלו למצוא אצלנו בשרים שאנו מיישנים בעצמנו, דגים טריים, מבחר גבינות מיוחדות ופסטות בהכנה ביתית. בנוס, תוכלו להנות מבר משקאות עשיר הכולל מגוון יינות משובחים. ניתן להזמין מקום לזוגות וקבוצות קטנות. בנוסף, ניתן לקיים אצלנו אירועים גדולים לפי מספר מוזמנים. תוכלו להנות קיים מחדר פרטי ומפואר אשר מיועד ל – 25 סועדים ומתאים לאירועים מכל סוג שהוא, כגון: כנסים מקצועיים, ימי הולדת ושמחות משפחתיות. כמו כן, ניתן לקיים במסעדה אירועים שונים, בסדר גודל של עד 130 סועדים במחירים אטרקטיביים. אנו מציעים אפשרות הגעה לטעימות בתיאום מראש, ללא כל התחייבות מצדכם, עבור כל אירוע המתוכנן עבור 40 מוזמנים ומעלה. צוות העובדים המסור שלנו מבטיח שתזכו לשירות אישי ולליווי צמוד בתכנון האירוע ובמהלכו. להזמנת מקום במסעדה ופרטים נוספים לחצו כאן.

לוגו סזאר
לוגו סזאר

חוויה טעימה ומחממת

למישהו שאתם אוהבים