מסעדות פתוחות בשבת – המקום המושלם לחגוג את סוף השבוע

אוכל פתוח בשישי מציע לכם לצאת מהשגרה ולחוות חוויה קולינרית גם בסוף השבוע. מסעדות פתוחות בשבת מזמינות אתכם להתפנק במיטב המנות מכל רחבי העולם, בסגנונות קולינריים שונים ובאווירה שהיא כל כך ישראלית. בין אם אתם מחפשים ארוחת בוקר מפנקת, ארוחת צהריים רגועה או שישי בערב קסום, המסעדות האלו מציעות חוויה שלא כדאי לפספס. 

מהם היתרונות של מסעדה פתוחה בשבת? 

יש מספר סיבות לכך שאנשים בוחרים מסעדות פתוחות בשישי בערב. הנה כמה מהן: 

  • נוחות- אחרי שבוע עבודה מתיש, מסעדות פתוחות בשישי מאפשרות ליהנות מארוחה מוכנה, באווירה נעימה ובלי הצורך לשטוף כלים לאחר מכן.
  • מגוון תרבותי – מסעדות בשישי בערב מציעות אופציה קולינרית לתיירים ולתושבים המחפשים מקום לאכול בו בשבת. ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי מטבחים.
  • חוויה משפחתית וחברתית – יום שבת הוא זמן אידיאלי למפגשים חברתיים ומשפחתיים. מסעדות בשבת מציעות מקום נעים להנות בו יחד.

איך לבחור אוכל פתוח בשבת?

בחירת מסעדה שישי בערב יכולה להיות קצת יותר מאתגרת מאשר בחירת מסעדה רגילה, כיוון שיש פחות אפשרויות זמינות. עם זאת, יש מספר דברים שתוכלו לעשות כדי למצוא את המסעדה המושלמת עבורכם:

  • חיפוש מקדים – השתמשו באינטרנט למציאת מסעדות פתוחות בשבת. כדאי לחפש המלצות ברשתות חברתיות ובאתרים המיועדים לכך. ביקורות של לקוחות אחרים יכולות לתת מושג על איכות האוכל, השירות והאווירה במסעדה.
  • התמקדות באזורים תיירותיים וערים גדולות – לרוב, תוכלו למצוא מסעדות פתוחות בשבת במרכז, רחובות, אילת וחיפה מאחר ואזורים אלו פתוחים לפעילות תיירותית וחברתית בשבת. כך למשל, ניתן למצוא מסעדות פתוחות ברחובות.
  • בחירת סוג המסעדה מבחינה קולינרית – חשוב לדעת מראש איזה סוג של אוכל אתם מחפשים – איטלקי, אסייתי, ים תיכוני וכדומה. זה יעזור לכם לצמצם את האפשרויות. שימו לב כי מסעדות רבות מפרסמות את התפריט שלהן באתר, כך שתוכלו להתרשם מהמנות.
  • תקציב – הגדירו מראש את התקציב לארוחה זו. כך, תוכלו לסנן מסעדות שאינן עומדות בתקציב.
  • הזמנת מקום מראש – אם המסעדה פופולרית, כדאי להזמין מקום מראש לתאריך בו אתם רוצים להגיע.
  • יצירת קשר – במקרה של ספק, חייגו ישירות למסעדה כדי לוודא שהיא פתוחה ולברר על שעות פעילות, הזמנות ומקומות חניה זמינים באזור.

מסעדות בפארק המדע רחובות פתוחות בשבת

בין אם אתם תושבי העיר או מבקרים בה ומחפשים מסעדות פתוחות בשישי בערב ברחובות, כדאי שתכירו את מסעדת סזאר המעולה. המסעדה ממשיכה את מורשתו המשפחתית של סזאר כהן מתוניסיה ומגישה מנות ים תיכוניות בסטנדרט גבוה עם השראה והשפעה של המטבח האיטלקי, המותאמות לחומרי הגלם, לחיך ולטעם המקומי.

  • המורשת שמאחורי המסעדה – אמנם יש מספר מסעדות ברחובות פתוחות בשבת, אך רק מעטות מהן אם בכלל משתוות לאיכות האוכל והשירות של מסעדת סזאר, ולאף אחת מהן אין את המורשת המיוחדת של מסעדה זו. מדובר במסעדה שהוקמה על ידי ניסו כהן, נכדו של סזאר ושותפו איתי פלח 75 שנה אחרי שהקים והפעיל בית קפה-מסעדה מיתולוגית בתוניסיה. כיום המסעדה מגשימה את חלום הסב וממשיכה את מורשתו כבר 11 שנים בהצלחה גדולה, כמקום שמח בעל תרבות אירוח נהדרת, עם אוכל ויין משובח, ולמעשה הפכה לשם דבר בכל מרחב השפלה.
  • אווירה ייחודית – במסעדת סזאר דוגלים ומיישמים מידי יום את האמונה בתרבות אירוח ואוכל משובח, עם ירקות, גבינות, דגים ובשרים טריים המסופקים מידי יום מהשוק המקומי. המסעדה שמעוצבת בסגנון ברסארי צרפתי קלאסי מעסיקה צוות מקצועי ומסור, המכבד אוכל איכותי ומעניק לכל אורח יחס אישי ומשפחתי.
  • תפריט ים תיכוני משובח – בבואכם ביום שבת למסעדת סזאר תהנו מתפריט ים תיכוני דינמי, משובח ומגוון, עם שלל בשרים המיושנים במקום, סלטים מעולים, פסטות טריות ושפע של מנות ראשונות. כך למשל, תוכלו להתחיל את הארוחה עם ניוקי ברוטב שמנת וכמהין, טריו כבד עוף המוגש עם ריבת פטל שחורה, או מנת סביצ'ה דג בתיבול מעודן. לאחר מכן, תוכלו להזמין מנה עיקרית עם כוס יין לבן או אדום מצוין, כדוגמת שניצל וינאי, המבורגר בקר, ביף מדגסקר המוגש עם מח עצם ברוטב של ציר בקר עם פלפל מדגסקר, או ניוקי מוסר ים העשוי עם חמאת ערמונים ומרווה. לצד המנה העיקרית, עומד לרשותכם מבחר עשיר של סלטים כדוגמת הסלט עגבניות מנומרות עם אגוזים וגבינת סנט מור, או סלט ערמונים המכיל לבבות של חסה, ערמונים, אנדיב וגבינה כחולה. ולסיום, תוכלו לקנח עם מרטיני מסקרפונה, קראנץ' של גלידת לוטוס ואגוזים מלוחים, נמסיס שוקולד בלגי עם תפוז. אגב, במסעדה לא שכחו את ילדי המשפחה, להם מוגשות מנות מיוחדות של שניצלונים ופסטה עם רוטב שמנת או רוזה עם שתייה וגלידה.

אם אתם מחפשים מסעדות ברחובות פתוחות בשישי לארוחה זוגית, משפחתית ואף לאירוע קטן, התקשרו והזמינו עוד היום מקום במסעדת סזאר בטלפון 08-9465444. אנו נשמח לארח אתכם ולספק פרטים נוספים המעניינים אתכם. להזמנת מקום ומידע נוסף לחצו כאן.

לוגו סזאר
לוגו סזאר

חוויה טעימה ומחממת

למישהו שאתם אוהבים